EN

Prvý DirectX11 benchmark na svete

Firma Unigine predstavila prvý benchmark využívajúci nové API DirectX 11.Benchmark s názvom Heaven využíva engine podporujúci OpenGL, DirectX 9, 10 a 11.
 



Okrem iného využíva benchamark aj tesseláciu (nutné DX11 kompatibilné GPU) či SSAO (screen-space ambient occlusion). Pochváliť sa môže volumetrickými modelmi oblakov generovanými údajne podľa reálneho fyzikálneho modelu, či dynamickými zmenami prostredia. Heaven benchmark tiež podporuje ATi Eyefinity technológiu.


Na spustenie je potrebné mať aspoň ATi Radeon HD radu 2000 či GeForce radu 7, pre test využívajúci tesseláciu je nutné mať najnovší Radeon HD 5000.

Sťahovať môžte napr. TU.


Zdroj: expreview.com


 
Komentáre (19)
Frosty
to co je za chujovinu ze staci mat ATi Radeon 2000 ked taka karta nema dx11 ?
sapiq
Frosty: Benchamark s názvom Heaven využíva engine podporujúci OpenGL, DirectX 9, 10 a 11.
Frosty
zle som precital sorry :d
nahalemi7
Ten test stoji za staru backoru....cisty blud...
matelkoxxl
je to benchAmark,alebo benchmark???
XatriX1410
ma to byt benchmark
eFatal2ty
Ja uz ho mam podporuje DX9/10/10.1/11 Preto sa da zapnut na kazdej karte skusal som ho na 4850. Fakt supa len skoda ze nemam DX11 kartu by to vyzeralo lepsie...
dzajroo
Unigine Heaven Demo v1.0 FPS: 22.3 Scores: 562 Hardware Binary: Windows 32bit Visual C++ 1500 Release Oct 22 2009 Operating system: Windows 7 (build 7600) 64bit CPU model: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz CPU flags: 2400MHz MMX SSE SSE2 SSE3 SSSE3 HTT GPU model: ATI Radeon HD 5800 Series 8.651.0.0 1024Mb Settings Render: direct3d11 Mode: 1920x1200 8xAA fullscreen Shaders: high Textures: high Filter: trilinear Anisotropy: 16x Occlusion: enabled Refraction: enabled Volumetric: enabled ten CPU to cele brzdi za tyzden idem pre i7 som zvedavy aky to bude mat dopad na vykon...inac ta teselacia je kvalitny zrut FPS :) konkretne v tomto benchmarku to robi jekaych 10-15FPS
djmark
no o týžden to vyskúšam na 5870
Glauko
>>dzajroo: "ten CPU to cele brzdi" :o) Skúšal ste pretaktovať Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz ?
1adad1
862
eFatal2ty
Q6600 na 3.6GHz brzdi este aj radeon 4870x2
mano8
Phenom2 x3 720BE ati HD4670super 512DDR3 128bit OC 829/1066 4G kingston hyperX 1066 - setko na full, 192x1080 dx10 8xAA 16xA filter - som masterking :D ta grafa to dala na 5,1fps a scoore : 129pts :D :D
Glauko
>>eFatal2ty: "Q6600 na 3.6GHz brzdi este aj radeon 4870x2." Som rád, že som svet hier nechal tak už pred pár rokmi. Ak je štvorjadro na 3.6GHz brzdou pre grafickú kartu novej generácie, tak potom už nemám slov. Rok čo rok sa to ešte viac v 3D games PC priemysle "zhovadieva". A že im to hráči stalé novým investovaním žerú sa čudujem /minimálna optimalizácia/. Ak by som bol hráč tak v takomto prípade asi prejdem na konzolu. Ak sa nad tým zamyslím, páči sa mi cesta Nvidie s Fermi kartami a GPGPU (CUDA), že sa snažia Fermi (Tesla) viac približovať "CPU" resp. k iným účelom ako sú len 3D hry. /P.S. nie som nVidiot ani fanATIk ak by mal náhodou niekto potrebu sa na mojom diskusnom príspevku odbavovať. Ale aVIAtik som :o) /
marfan
keby povedal že E8200 na 3,6Ghz je brzdou pre 4870x2 tak by som to možno pochopil ale berte to že 2 nové grafiky 5870 pripojene do CF brzdí ich aj CPU Core i7 975. No za dva možno 3 týždne budem mať 5770 tak skúsim aj ja ako to pojde
prepelica
IMHO neviem ci v syntetickom teste urcenom pre GPU ma nejaku zasluhu na vysledku CPU
r.b.class
ked hovorite ze 4jadro je brzdou nejakej xxx grafiky,tvrdite aj ze ten cpu ide vtedy na 100%? podla mna nie..cize brzdou je skor zla optimalizacia na viac jadier..ale to je uz o inom..inak ten test ma peknu grafiku ;)
1adad1
865 po pretaktovani
jullo
na Intel C2D E7300 2,66GHz @ 3,70GHz,ASUS P5QL PRO RAM: 1x Kingston HyperX 1GB 800MHz DDR2 + 2x2 GB Patriot 800MHz DDR2,Gigabyte GeForce GTX275 OC version som dal 1200bodov :) screen : http://img193.imageshack.us/img193/7/281o2vb.jpg
Pridať nový komentár
TOPlist