Keď oskenujete QR kód z kečupu asi by ste čakali, že vás presmeruje na stránku produktu a nie na nemeckú porno stránku s hardcore pornom. Nuž, „chybička se vloudila“.
Táto príhoda sa stala Nemcovi Danielovi Korellovi, ktorý si kúpil kečup Heinz a oskenoval z fľašky QR kód. Ten ho mal presmerovať na stránku, na ktorej si mohol navrhnúť svoju vlastnú etiketu pre Heinz Ketchup. Namiesto toho však Daniel skončil na nemeckej stránke Fundorado s tvrdým pornom.
Dôvod tohto „nedorozumenia“ je jednoduchý. Kampaň Heinz pre navrhovanie vlastnej etikety fungovala na danej stránke od roku 2012 do 2014 a platnosť danej domény vypršala tento rok. Doménu následne obsadila nemecká porno stránka Fundorado a to je dôvod, prečo QR kód z kečupu zaviedol Daniela na iný portál ako mal.
Daniel na toto nedorozumenie upozornil spoločnosť na ich Facebook stránke kde poznamenal, že kečup zrejme nie je pre mladistvých. Zároveň tiež kritizoval spoločnosť za to, že nechala platnosť svojej domény vypršať a včas nezareagovala na túto zmenu. Heinz Danielovi odpísal, že im je veľmi ľúto čo sa stalo a zoberú si Danielov návrh k srdcu pri implementovaní budúcich reklamných kampaní. Ako odškodné chce Heinz poslať Danielovi kečup s jeho vlastnou navrhnutou etiketou. Aby toho nebolo málo slova sa ujala aj porno stránka Fundorado, ktorá Danielovi sťažnosť okomentovala tým, že mu ponúkla 1-ročné predplatné na stránku. Zdá sa, že pre jej rýchle navštívenie môže využiť Daniel QR kód z kečupu.
Zdroj: theverge
adam102
spencer
Frosty
passco