Vývojári počítačových hier sa potykajú s cheatermi v online hrách, ktorí narušujú priebeh hry bežným hráčom, od vzniku kompetitívnych hier. Ubisoft chce potvrdiť svoj náskok a jeho dcérska spoločnosť, i3D.net kupuje GameBlocks.
GameBlocks vytvorila systém proti cheatovaniu resp. podvodom v online hrách, fungujúci na strane servera, s názvom FairFight.
i3D.net plánuje integrovať FairFight do platformy ONE Game, hostujúcej herné servery, ktorú používajú vydavatelia hier a rozšíriť tak možnosti detekcie cheaterov. Ubisoft odmietol komentovať cenu, za ktorú GameBlocks odkúpil, avšak zaviazal sa k zachovaniu podpory pre existujúcich zákazníkov spoločnosti.
FairFight je už používaný napr. vo vlastnom Ubisoft titule, taktickej online FPS - Rainbow Six Siege, prípadne v Battlefield V od EA. Umožňuje hľadanie cheaterov pomocou algoritmu analyzujúceho správanie hráčov v reálnom čase. Toleranciu algoritmu stanovujú vývojári, teda systém by mal vedieť reagovať na vývoj cheatovacieho softvéru, bez toho, aby boli hráči obmedzovaní kontrolovaním integrity súborov hier na ich počítačoch.
Zdroj: Engadget
Pridať nový komentár