Spôsobom, ktorý na seba priťahuje súdne žaloby.
Bezplatný e-mail od Google poznáme už snáď všetci. Gmail začínal pred rokmi ako jedna zo služieb s podtitulkom Beta, toho sa zbavila len pomerne nedávno. Ponúka mnoho funkcií, ktoré nikde inde nenájdeme, no taktiež je cieľom ostrej kritiky za to, že skenuje obsah elektronických správ. Na základe toho potom používateľovi servíruje cielenú reklamu. Mnohým sa fakt, že nejaký automat číta ich osobnú či pracovnú poštu, rozhodne nepáči a na tomto probléme založil Microsoft aj svoj nový reklamný šot:
Vo videu vystupuje poštár "Gmail man", ktorý si pred doručením listov číta ich obsah. Na začiatku sa jedno malé dievča s rozhorčením pýta, či tento poštár číta ich poštu. Odpoveď znie nie - číta každého poštu. Prečo? Kvôli reklame. Následne vstúpi do kancelárie a hneď z dverí predostrie pracovníčke svoju ponuku na základe prečítanej pošty, resp. kľúčových slov.
Cieľom je poukázať na nový on-line produkt Microsoftu - Office 365. Nie je isté, či sa táto "reklama" dostane ďalej ako len na videoportál YouTube, zaváňa to totiž sťažnosťami na súde...
Nameless
landrower
pEpinko
_Ludo_
Ondro1
rado3105
MuF123
rado3105
Broslowski
AmOK
LordKJ
AmOK