Tretí mobilný operátor na Slovensku, ohlásil ďalší významný míľnik vo svojej vyše 11-ročnej histórii. Už v prvej polovici septembra prekročil mobilný operátor dvojmiliónovú hranicu zákazníkov.
Aktívnym dvojmilióntym zákazníkom O2 sa stal majiteľ už vynoveného Zlatého O2 Paušálu. Medzi zaujímavosti, ktoré operátor v správe uvádza patrí aj niekoľko štatistík. Najčastejším zákazníkom je Peter z Bratislavy, pričom navštevuje v poslednom roku predajňu v Košiciach, cez mobil si platí lístky na MHD a kupuje si telefón značky Huawei.
Najčastejším krstným menom zákazníkov O2 je Peter (57205), po ktorom nasledujú Jozefovia (49143) a Márie (49074). Najviac zákazníkov z rezidenčného segmentu je z Bratislavy, po ktorom nasledujú zákazníci z Košíc a Prešova. Za hranice Slovenska vycestuje najviac zákazníkov O2 do Českej republiky, po nej cestujú zákazníci radi aj do Rakúska a Nemecka. Najviac dát minú zákazníci na videá z Youtube (priemerne 23% objem dátovej prevádzky).
Postupný nárast zákazníkov O2
Najobľúbenejšími telefónmi v tomto roku sa stali Huawei P20 Lite, Samsung Galaxy J5 a Honor 9 Lite. Najviac zákazníkov si doteraz prenieslo do O2 číslo z Orangeu (576 tis.) a Telekomu (447 tis.). Najčastejšie si ľudia kupujú cez telefón cestovné lístky na MHD. Najobľúbenejším videom O2 na Youtube je „Čo robiť, keď internet ide pomaly“, pričom najviac videní mal reklamný spot „Ak vášmu telefónu niečo chýba, príďte si pre Honor 10“.
Zdroj: O2
peto
Ived