Vývojár Gears of War, spoločnosť The Coalition, zverejnila na nedávnej konferencii technologickú ukážku Alpha Point a renderovanie postavy, ktoré prezentujú možnosti nového Unreal Engine 5.
Ukážka Alpha Point poskytuje náhľad na fungovanie svetla a odrazov v reálnom čase s viac ako 100 miliónov polygónmi. Pri renderovaní postavy bolo využitých 170 tisíc polygónov na telo, na tvár ďalších 31 tisíc a 3,5 milióna na vlasy a ochlpenie tváre.
Ukážky bežali na konzole Xbox Series X. Epic Games oznámil nový Unreal Engine 5 v máji 2020, plne dostupný vývojárom by mal byť od roku 2022.
Medzi dve najdôležitejšie technológie nového enginu patrí Nanite a Lumen. Nanite je systém, ktorý umožňuje vývojárom importovať vysoko kvalitné 3D modely do enginu z akéhokoľvek množstva zdrojov. Lumen je plne dynamický systém nasvietenia scény, ktorý okamžite reaguje na zmeny.
Zdroj: TechSpot
Pcfans
Nuž hej, pekné.Ale ešte neexistuje karta ktorá to zvládne 4k ,60fps.
Pjetro de
za rok a pol mozno bude taka exisovat, kedze pridu chiletove herne grafiky s vykonom 2x-2,5x vyssim ako dnesny high-end (GF RTX 3090 ci AMD RX 6900XT)