Hlavný rival Apple, ktorým je spoločnosť Samsung, sa pokúsil presvedčiť priamo pred Apple Store zákazníkov, aby miesto nových iPhone-ov prešli na Galaxy S6 Edge+.
Včera sa oficiálne spustil predaj nových iPhone 6s a 6s Plus v kamenných obchodoch. Zákazníci, či roboty, na ne niekedy čakali dlhé hodiny, neobjavili sa však zatiaľ žiadne informácie o výtržnostiach či iných problémoch. Jeden menší „incident“ sa však stal v Londýnskym Apple Store.
Tam vyrušili čakajúcich zákazníkov zamestnanci Samsung-u, ktorí pobehovali s transparentami okolo a snažili sa ľudí presvedčiť ľudí aby prešli radšej k smartfónu Galaxy S6 Edge+, namiesto nového iPhone. Taktiež rozdávali čakajúcim a vyčerpaným Apple fanúšikom prikrývky, fľaše a vankúše. Tento krok vyzerá zo strany Samsungu trochu zúfalo a nie je známe, či zamestnanci takýmto spôsobom donútili niekoho rozmyslieť si svoj nákup a prejsť na stranu Samsungu.
Samsung na margo čakania v rade na nový iPhone zverejnil aj príspevok na Twitter-i, v ktorom hovorí, že čakanie v rade sa preceňuje a je úplne zbytočné keďže môžete dostať Galaxy S6 Edge+ ihneď. V dnešnej dobe Internetu a predobjednávok má Samsung sčasti pravdu, no zrejme Apple-u závidí dlhé fronty a lojalitu zákazníkov.
Queuing is so overrated…#WhyQueue when you can get the #GalaxyS6EdgePlus right now? #NextIsNew http://t.co/Pd69XcvYuQ pic.twitter.com/k01dJe2zBU
— Samsung Mobile UK (@SamsungMobileUK) 25. Září 2015
Zdroj: phonearena
SNAKE_3
bliss
pacel
mano8