Facebook využíva 2- faktorové overenie na cielenie reklám. Túto informáciu už stihla potvrdiť aj spoločnosť Facebook.
Znie je to neuveriteľne ale aj v dobe GDPR si dovolí niečo podobne Facebook. Nie je úplne jasné, či sa to týka aj európskych používateľov, avšak web Gizmondo bol súčasťou experimentu, ktorý predpokladal, že Facebook využíva telefónne číslo na cielenie reklám.
S rovnakým číslom sa vytvoril akýsi list zadávateľov reklamy a prepojil ich s kontaktami. Samozrejme to neznamená, že Facebook poskytuje telefónne číslo tretím osobám, avšak znamená to, že číslo je jeden z parametrov pre reklamu.
Jediným riešením je nevyužívať 2FA ochranu. Je predpoklad, že táto stojí technika aj za reklamami v FB Messenger. Každopádne využívanie telefónne čísla na cielenie reklám je prinajmenšom scestné. Uvidíme ako sa k tomuto postaví Facebook. Ak sa zistí, že napriek GDPR využíva telefónne číslo na reklamné účely aj v EÚ, bude mať problém.
Zdroj: techspot
tatkotom
roob
adam102
I1ilan