SK

Battlefield 1 využíva dynamické rozlíšenie, to znižuje rozlíšenie až na 160×90px

Novinka od EA využíva dynamické rozlíšenie. To môže spôsobiť katastrofálne nízke rozlíšenie hry na konzole PlayStation 4.

Electronic Arts využíva dynamické rozlíšenie v hre Battlefield 1. Výrobca sa tým samozrejme príliš nechváli, tento fakt zistil až VG Tech. Na tom by nebolo nič zlé, zmena rozlíšenia ale nefunguje korektne.

Spoločnosť EA chcela touto technikou pravdepodobne zvýšiť plynulosť hry a zároveň udržať kvalitu hry na prijateľných hodnotách. Realita je taká, že bug v hre môže spôsobiť prepad rozlíšenia až na 160×90 pixelov, čo dokazujú priložené screenshoty. Rozlíšenie hry má štandardne od 1100×620 až po 1807×1014 pixelov, vrátane uvedených prepadov na 160×90 pixelov. Hra tak pripomína hry z počiatku 90-tych rokov.

Uvedený bug mal byť opravený dnes, ak sa tak už nestalo. Mimochodom, hra napodiv na konzole beží celkom slušne.

Zdroj: wccftech

Komentáre (3)
safdasfaf
Still better graphics than CoD
m2fizy
"Mimochodom, hra napodiv na konzole beží celkom slušne." ... autor aj nieco vie "o pozadi" hry alebo len teraz spadol na "zem" ... ... jasne ze je to lepsie na AMD, kedze AMD ma prioritne a plne podporovane jadra pre DX12, zatial co nV iba postupne "doraba" co sa im hodi (a potom tam da "nalepku DX12 ready"). Naviac hra je uzastne zoptimalizovana na DX12 (co je zrovna +/- herne pola AMD, kedze AMD na implementovanu podporu DX12 prioritne od rady 7xxx ... mam pocit ... zatial co nV pridava veci "postupne") z coho vypliva ze aj "konzoly" z toho "tazia" kedze su osadene hw od AMD.
Dunco2
az na to, ze PS4 nevyuziva ani DX12, ani Mantle, ale pouziva vlastne low level API, rovnako ako XboxOne ak sa nemylim. Spekulacie o vykone nVidia cipov v tychto konzolach si nechaj pre seba kedze v ziadnej z konzol nie su a teda nemozes vediet ake vykony by podavali pod low level API konzol.
Add new comment
TOPlist