SK

Tvorba firemného webu

Tlačová správa: Nie nadarmo sa hovorí, že kto chce byť úspešný, musí byť na webe. V dnešnom modernom svete počítač a internet používajú už malé deti, a ak niekto hľadá informácie o určitej firme či inštitúcií vie, že ich nájde na webe. Preto je dôležité nezaspať domu a pustiť sa do práce ihneď!

Preto ak máte rozbehnuté fungujúce podnikanie alebo sa ešte len chystáte založiť si sro mali by ste myslieť na prezentáciu firmy aj na internete. Postačí, ak na stránke uvediete hlavné činnosti, ktorým sa Vaša spoločnosť venuje, aké služby ponúka a nesmú chýbať kontakty (telefónne číslo a mail). Väčšina firiem na svojej stránke uvádza aj fakturačné údaje, čo ocenia najmä obchodní partneri.

Vytvorenie jednoduchej webovej stránky zaberie niekoľko hodín, stránka väčšieho rozsahu či eshop si už ale vyžiada niekoľko týždňov či mesiacov. Modernú a funkčnú stránku Vám vytvoria odborné firmy, ktorých hlavnou náplňou je práve tvorba web stránok.
 

Ponuka firiem určených na predaj od venice.sk

Pokiaľ sa rozhodnete, že si stránku vytvoríte vo vlastne réžií, mali by ste si naštudovať základné informácie potrebné k tvorbe webových stránok. Mala by nasledovať analýza konkurencie a príprava marketingových krokov. V prípade, že tvoríte weby za účelom generovania zisku, je nutné aby ste poznali svoju konkurenciu a dokázali poskytnúť kvalitnejší obsah ako konkurencia. Analýza vám pomôže pri následnej optimalizácii stránky pre vyhľadávače a získavaní návštevníkov z vyhľadávačov. Rozbor konkurencie je veľmi dôležitý hneď na začiatku. Je nutné sa zamyslieť, či dokážete poskytnúť kvalitnejší, dostupnejší obsah alebo produkty ako konkurencia. Ak to nedokážete, stránky nevytvárajte. Zbytočne stratíte veľa času alebo peňazí.

Ďalším veľmi dôležitým krokom pri tvorbe stránky je výber hostingu a domény. Doména alebo adresa stránky, by mala byť čo najkratšia, dobre zapamätateľná a najvýstižnejšia z hľadiska tematiky stránky (za adresu domény môžete zvoliť aj názov Vašej firmy). Koncovka (alebo .tld) domény je tiež veľmi dôležitá. Koncovku by ste mali vyberať na základe oblasti, v ktorej hodláte pôsobiť. Firmám, ktoré sa orientujú na regionálne trhy postačia národné domény (.sk, .cz, .pl...). Nadnárodné korporácie zvyčajne využívajú generické domény (.com, .net, .biz...). Vyššie uvedené domény sú doménami druhého rádu. Doménu druhého rádu si musíte zakúpiť u akreditovaného predajcu domén. Cenník domén sa líši u jednotlivých predajcov.

Okrem domén druhého rádu existujú aj domény tretieho rádu, ktoré sú ale určené pre začiatočníkov a menej náročné projekty, ktoré vznikli za účelom skúšania tvorby a prezentovania vlastných názorov, tieto tiež využívajú aj neziskové organizácie. Domény tretieho rádu je možné zaregistrovať vrámci blogovacích systémov. Zvyčajne ich poskytujú aj poskytovatelia free hostingov, napr. webzdarma.cz. Za doménu tretieho rádu neplatíte, zaregistrujete si ju zadarmo.

Neodmysliteľnou súčasťou pri budovaní stránok je hosting. Správny výber hostingu hrá kľúčovú úlohu pri ďalšom vývoji a správe stránky. Rozhoduje rýchlosť, dostupnosť a prijateľný pomer cena/výkon. Pomalý a nedostupný hosting môže spôsobiť veľké finančné straty a nespokojných klientov. Dôležitým aspektom je aj rýchlosť uploadu súborov na FTP. Skôr ako sa pustíte do tvorby stránky, mali by ste sa oboznámiť s FTP klientami a editormi, ktoré vám urýchlia a uľahčia nahrávaie súborov a samotný vývoj stránky. Medzi obľúbené editori patrí napríklad PSPad, ktorý osobne používam. Je veľmi jednoduchý na ovládanie a poskytuje vhodné prostredie na tvorbu a následne úpravy stránok.


S grafikou Vám v prípade potreby pomôžu odborníci z dreamstudio.sk.

Veríme, že Vás náš článok zaujal a bude pre Vás dobrým zdrojom pre čerpanie informácií pri tvorbe či už firemnej alebo osobnej webovej stránky.

 


Zdroj: Tlačová správa

Add new comment
TOPlist