Dôvodom je zistená chyba u niektorých zariadení, ktorá spôsobuje problémy s nabíjaním.
Ak máte iPhone 5 ktorý treba častejšie nabíjať ako obyčajne, potom máte právo na výmenu batérie. Problém sa týka hlavne telefónov, ktoré sa predali v prvých mesiacoch uvedenia iPhone 5 na trh. Konkrétne ide o dátumy medzi septembrom 2012 a januárom 2013. Na stránke apple si môžte svoje zariadenie jednoducho skontrolovať či spadá pod program výmeny. Zadať treba len sériové číslo, ktoré nájdete v Nastaveniach - Všeobecné - Informácie.
Ak vaše zariadenie spadá medzi spomínané dátumy, stačí navštíviť autorizovaného poskytovateľa služieb. U nás sú to naši traja mobilní operátori. Pred servisným zásahom sa odporúča zálohovať si všetky údaje v telefóne, vymazať ich z telefónu, aplikovať továrenské nastavenia a vypnúť službu Nájsť môj iPhone.
Ak užívateľ prinesie na výmenu akokoľvek poškodený iPhone, bude mu dodatočne účtované aj za opravu/výmenu ostatných častí. Program bol spustený v USA a Číne 22.8.2014. Vo zvyšku sveta bude spustený 29.8.2014. Vymeniť batériu si budete môcť dva roky od dátumu zakúpenia, alebo až do 1. marca 2015. Ak ste si už batériu vymeniť dali a spadáte pod program výmeny, môžte si nárokovať vrátenie peňazí.
Zdroj: apple.com/sk
jk2
fonzerelli
Mats
MMB