Geodventure je hra pre smartfóny, ktorá umožňuje hráčom v reálnom čase spoznávať svet vďaka interaktívnym príbehom, ktoré tvoria samotní cestovatelia a členovia tímu. Projekt používa technológie a funkcie ako rozšírená realita, story-telling, hádanky a mini-úlohy, aby vytvorila úplne nový herný zážitok v cestovaní. Startup nedávno spustil celosvetovú kampaň na crowdfundingovej stránke Kickstarter. Cieľom kampane je získať prostriedky na nové funkcie, ktoré zahŕňajú tie najmodernejšie technológie.
Slovenský projekt Geodventure vytvára úzky tím ľudí už viac ako 2 roky. Pôvodne vznikol ako nápad zakladatela Róberta Marchevku, ktorý počas svojich ciest okolo sveta hľadal spôsob, ako dostať emóciu a históriu konkrétneho miesta bližšie k cestovateľom. „Hľadal som niečo, čo by bolo osobnejšie ako leták, či turistický sprievodca, niečo zaujímavejšie, čo by bolo vytvárané ľuďmi, pre ľudí. Príbehy všetci milujeme, počúvame ich radi od detstva až po starobu. Ja som však hľadal spôsob, ako dať priestor nie len cestovateľom a kreatívcom, ale tiež spôsob, ktorý by využil technológie, ktoré sa nám dnes ponúkajú,” opisuje pôvodnú myšlienku Geodventure Róbert Marchevka.
Geodventure má prvých užívateľov a vytvorené základné funkcie, väčšina funkcií, ktoré sa budú vytvárať v budúcnosti, si vyžaduje navýšenie investícií. Aj to je jeden z dôvodov, prečo sa startup rozhodol spustiť crowdfundingovú kampaň.
„Našim hlavným cieľom je rozšíriť základňu hráčov. Chceme ich prilákať na funkciu rozšírenej reality, teda augmented reality, na logické interaktívne minihry a bodovací systém, ktorý ukáže, kto je najlepší a najviac sa mu darí zdolávať príbehy,” hovorí Róbert Marchevka o konkrétnych cieľoch crowdfundingovej kampane.
Tím za projektom Geodventure má už dnes pripravené plány, ktoré siahajú ďaleko za crowdfundingovú kampaň. „Najbližšie mesiace budeme budovať pevné základy, ako technologické tak užívateľské, a na nich neskôr vybudujeme úplné nový zážitok z cestovania,” zhoduje sa celý tím projektu na čele so zakladateľom.
Add new comment