Predajcovi vozidiel značky Nissan v Španielsku sa podaril unikátny kúsok. Ako prvému v rámci Európy sa mu totiž podarilo predať automobil cez sociálnu sieť Twitter.
Používateľ sociálnej siete s menom Raul Escolano použil na Twitteri hashtag #compraruncocheportwitter, čo v preklade znamená „kúpiť auto na Twitteri“, čím vyzval predajcov osobných automobilov v španielsku aby mu predali vozidlo prostredníctvom sociálnej siete. Jeho požiadavku zachytil predajca automobilov značky Nissan z mesta La Coruňa, ktorý neváhal ani sekundu a ihneď začal streamovať video prezentáciu Nissanu X-Trail cez aplikáciu Periscope.
Raul Escolano tak dostal osobnú prehliadku vozidla z pohodlia vlastného domova a pri procese rozhodovania sa rozhodol vytvoriť na sociálnej sieti anketu, v ktorej žiadal pomoc od iných používateľov, aby mu poradili, ktoré z vybraných vozidiel by si mal zakúpiť. Nissan X-Trail obdržal v ankete celkovo 43% všetkých hlasov, čo podľa predajcu výrazne pomohlo k predaju tohto vozidla.
Proces predaja vozidla na predajni môže byť niekedy vyčerpávajúci a stresujúci, preto je veľmi pravdepodobné, že tento prípad predaja automobilu cez sociálnu sieť nebude ojedinelým.
Zdroj: theverge
jk2