Pred pár dňami sme písali novinku o tom, že nový Call of Duty bude na Xbox One renderovaný v nižšom rozlíšení ako na PlayStation4. Microsoft si je zrejme vedomý hendikepu a zachraňuje čo sa dá.
Phil Spencer, šéf Microsoft Studios, je nahnevaný na sťažnosti ohľadom rozlíšenia na konzole Xbox One. Po vyhlásení, že CoD Ghosts bude na Xbox One renderované iba v rozlíšení 720p, pričom na konkurenčnej PS4 bude renderované už priamo vo FullHD, sa zrejme vzniesla vlna kritiky a výčitiek. Spencer sa rozhodol reagovať a vyhlásil, že rozlíšenie nemá nič spoločné so samotným užívateľským zážitkom. Povedal, že ľudia by sa mali pozerať na to, čo je na obrazovke s ovládačom v ruke a hrať hru.
Hry by mali byť definované niečím viac, ako len frameratom a rozlíšením a tým je zábava. Niečo na tom môže byť. Roky boli Microsoft i Sony porážaní Nintendom, ktoré malo horšiu grafickú stránku hier v porovnaní s nimi oboma. Mohlo to byť aj tým, že Nintendo malo novú formu ovládania, ktorá robila z hier väčšiu zábavu.
Pre pripomenutie, uvedenie next-gen konzoly od Microsoftu nastane 22.11.
Zdroj: fudzilla
mano8
moody01
bull30
moody01
Mrs
dibon
prepelica
moody01
Broslowski
prepelica
LoPiO
moody01
mano8