Najväčšia sociálna sieť oznámila, že začne využívať dáta z histórie prehliadania Internetu aby mohla poskytnúť cielenejšiu reklamu.
Zmena nastane už v priebehu niekoľkých týždňov v USA, celosvetové nasadenie príde o čosi neskôr. Nová funkcia má za úlohu dostať do prúdu s novinkami (News Feed) ešte viac relevantnejšiu reklamu zameranú na surfovacie zvyky užívateľov. Povedzme, že si budete na Internete vyhľadávať nové notebooky pretože by ste si nejaký chceli kúpiť. Môžete tak očakávať, že sa vám reklama na notebooky zobrazí v novinkách na Facebooku.
Reklamy však bude možné kontrolovať. Facebook pridá vysúvacie menu k reklamám pomocou ktorého môžete zo zoznamu odstrániť značky ktoré vás nezaujímajú alebo si inak prispôsobovať reklamy. Facebook však zdôrazňuje, že ani po tomto úkone neprestane sledovať vašu históriu surfovania. Ak chcete aby neboli vaše surfovacie návyky sledované vôbec musíte sa obrátiť na Digital Advertising Alliance.
Zdroj: gizmodo
like
Noobsz DJ