Kórejský výrobca údajne chystá veľkú zmenu celej svojej značky.
Samsung sa ako jediný dostal do pozície, kedy svojimi smartfónmi a tabletmi skutočne konkuruje spoločnosti Apple. Dôkazom toho môžu byť aj napríklad veľmi dobré čísla predaja nového Galaxy S III, ktorých už Samsung vyexpedoval viac ako 30 miliónov (v priebehu piatich mesiacov). Kórejci však nechcú ďalej s Apple súťažiť len pomocou zariadení, funkcií a technologickej výbavy - podľa austrálskeho Channel News sa pripravuje aj veľká zmena značky.
Na budúcoročnej výstave CES v Las Vegas by mal Samsung predstaviť napríklad svoje nové logo, s ktorým určite príde aj mnoho ďalších sprievodných prvkov (napríklad motto). Nový imidž má byť údajne dielom firmy Brandstream a jej zakladateľa Scotta Bedburyho, ktorý sa zaslúžil napríklad o úspešnú kampaň Nike ("Just Do It") či siete kaviarní Starbucks.
História loga Samsungu (zdroj: SamsungVillage)
Že zákazníci počujú na silné meno značky si je Samsung vedomý. Dal to najavo aj vo svojich televíznych reklamách. V jednej z nich ľudia stojaci v rade na nový iPhone vyslovujú slovo Samsung s opovrhnutím:
Add new comment