„Ste iba jeden klik od akéhokoľvek predstaviteľného sexuálneho aktu zdarma, nahota je proste passé“, smutne skonštatoval CEO Playboy-u, Scott Flanders.
Hugh Hefner vydal prvé číslo časopisu Playboy v roku 1953. V auguste 2015 prestal Playboy zobrazovať fotografie a videá nahých žien. V marci 2016 sa začne písať nová história tohto známeho časopisu pre dospelých. Playboy prestane v časopise zobrazovať fotografie nahých žien. Môže za to Internet.
Playboy totiž začal vychádzať v čase keď bola nahota pikantná, vzrušujúca a v médiách málo zobrazovaná. Doba sa však výrazne zmenila a dopátrať sa k nahým obrázkom mužov/žien sa žiaľ vie aj malé dieťa. Nahota tak stratila náboj tajomna a zakázaného ovocia a na to reagovali čitatelia Playboya. V roku 1975 časopis vychádzal v objeme 5,6 milióna výtlačkov mesačne, dnes je to iba okolo 800 000. Záujem o tlačenú nahotu tak očividne dramaticky klesol.
Predtým ako Playboy zrušil zverejňovanie nahotiniek na webových stránkach mal asi 4 milióny návštevníkov mesačne s priemerným vekom 47 rokov. Dnešné webové stránky Playboya bez nahých obrázkov majú mesačne až 16 miliónov užívateľov s priemerným vekom trošku nad 30 rokov. Aj keď sa to môže zdať paradoxné, zrušenie nahých obrázkov v časopise tak môže pomôcť aj tlačenej verzii Playboya.
Cory Jones z Playboya však ubezpečuje, že obrázky modeliek budú dráždivé, vo vyzývavých pózach a v časopise zostane napríklad aj sekcia „Playmate mesiaca“. Ženy však budú mať zakryté intímne partie. Väčšina príjmov spoločnosti pramení z licencovania značky. Spoločnosť dúfa, že priláka viac čitateľov vo veku 18-30 rokov a zlepší zárobky.
Zdroj: arstechnica
petercocottart