SK

Add new comment

Pjetro de
Ano mas pravdu, v 60 kwh/70 kwh autach aj 75 kwh autach je fyzicky stale a jedna ta ista bateria - a sice 75 kwh a v nizsich modeloch aut je softverovo obmezena kapacita z coho logicky vyplyva ze v pripade 60 a 70 kwh kapacitu na 75 kwh navysit islo, ale v pripade 75 kwh uz navysit kapacitu neslo, pretoze tam bola bateria vyuzivana naplno. Ved nieco podobne robil aj sumsung pred rokom v ere vybuchujucich note7, aktualizaciami softverovo obmedzoval kapacity na 60%, neskor na 40% a neskor softverovo zabezpecil ze sa bateria v note7 uz nebala vobec nabijat. Vzdy a vsade je nieco deaktivovane spamataj sa, ocividne je to aj v kremikovych cipov. Aj do neba chvaleny vyrobca CPU a technologicky lider Intel ktory vyzaba aj monstrozne mnohojadrove cipy ako monolyty. Bolo by naivne a prilis idealisticke mysliet si, ze Intel vyraba absolutne vsetky cipy z uplne hotovych a plne funkcnych monolytov, na 100% funkcnych a s 0% odpadom. Intel vyraba TRI typy monolytov: 8-, 18- a 28-jadrave. Z coho sa vyrabali/vyrabaju 6- a 8- jadrove HEDT CPU? No predsa z 8-jadroveho monotytu. Z coho dnesne/buduce 10-12-14-16-18-jadrove Ci9? No predsa z 18-jadroveho monolytu, kedze vsetky 10-12-14-16-jadrove cipy su defacto nepodarky toho 18-jadroveho monolytu. No a samozrejme vieme aj ako Intel vyraba svoje 20-22-24-26-28-jadrove Xeony, predsa z 28-jadroveho monolytu kde tiez existuju nepodarky. Hadam si si nemyslel ze intel ma pre kazdy 2-4-6-8-10-12-14-16-18-20-22-24-26-28-jadrovy CPU (ako aj 2-4-6-jadrove APU) jedinecny a separovany a na 100% funkcny monolyt. A to mas byt akoze nastvany ked si dnes kupis 10-12-jadrovy a v buducnsoti 14-16- jadrovy Intel za 1500 € a v skutocnosti je to 18-jadrovy CPU, iba su zvysne jadra povypinane?
TOPlist